All Channels става представител на австрийската дигитална агенция Datenwerk

https://www.24chasa.bg/novini/article/9650823 www.24chasa.bg
Александър Дурчев СНИМКА: Личен архив

All Channels Communication Group става представител на една от водещите дигитални агенции Datenwerk. Австрийската агенция е част от комуникационната група The Skills, която е на пазара вече над 35 години.

Управляващ директор на Datenwerk България ще бъде Боби Петров, водещ експерт с над 10-годишен опит в областта на дигиталните комуникации, бранд мениджмънта и бизнес трансформациите. Досега той беше експерт по дигиталните стратегии (group digital strategist) в All Channels.

"Последната година ни показа, че дигиталното присъствие на брандовете вече не може да бъде допълнение, което амплифицира маркетинговите им активности, а трябва да се превърне в основата, върху която компаниите градят дългосрочни взаимоотношения със своите потребители", казва Петров.

"Datenwerk България е нашият отговор на драстичната промяна в нуждите на потребителите и бизнеса. Това не променя фокуса на All Channels Group - ние сме най-голямата независима комуникационна група на българския пазар и сме отдадени да предоставяме интегрирани маркетинг услуги на нашите клиенти. Дигиталната трансформация, която все повече компании правят, изисква именно такъв подход, който винаги е бил наша запазена марка", казва Александър Дурчев, главен изпълнителен директор на All Channels Group.

"Клиентите все повече имат нужда от решения, базирани на данни. Засилва се и необходимостта от експертиза да филтрираме правилните данни, на които да стъпваме при изграждането на ефективна комуникация. Основната цел на Datenwerk България е успешното развиване на бизнес средата и локализирането на глобалните тенденции при разгръщането на ценностите на бранда в дигиталната среда", допълва Юрген Х. Ганголи, управляващ партньор в The Skills.