Лошият дъх на кризата вече е по-осезаем. Заради депресията продажбата на паста за зъби е спаднала със 7% през 2010 г. спрямо 2009-а, а с натрупване спадът към 2008-а е почти 12%, сочат данните на маркетинговата агенция Niеlsen, която наблюдава пазара на най-продаваните стоки у нас.
Данните означават, че заради недостига на средства населението в България започва да се ограничава от стоки, които се приемат за първа необходимост, казват пазарни анализатори. Това се потвърждава и от данните за спада в продажбата на кисело мляко. За него се смята, че е стоката, от която българският потребител се отказва последно.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.