Подкрепата на българските производители винаги е била основен приоритет на Kaufland България. Компанията има разнообразен български асортимент, като близо 80% от плодовете и зеленчуците, които търговската верига предлага на своите клиенти през пролетта и есента, са родно производство.
Един от партньорите, с които Kaufland работи от самото начало на своето идване в България, е фирма „Грийнс“ ООД, която вече 15 години осигурява пресни зеленчуци за магазините на Kaufland България.
„Грийнс“ ООД е българска фирма с 25 години опит в производството на зеленчуци, разположена в района на гр. Първомай. Нейна движеща сила е производителят Йордан Балабанов, който влага дългогодишния си опит в обработката на 500 декара земя, от които произвежда розови домати, краставици, маруля, моркови, зеле, бял и черен патладжан.
В момента фирма „Грийнс“ доставя розови домати за свежите рафтове на Kaufland, но първият продукт, с който стартира тяхното партньорство, е български бял патладжан с отличен вкус – една от големите гордости на Йордан.
„За тези почти 15 години партньорство с Kaufland България преминахме през много етапи заедно. Съвместната работа с тях ни помага да се развиваме като производител, осигурявайки реализацията на продукцията ни.“, посочва Йордан Балабанов.
Компания му е първата в България, която сертифицира продукцията си по стандарта Global G.A.P., като към днешната дата той доставя до рафтовете на Kaufland продукция с международна сертификация за качество.
„Имаме агрономи, които следят стриктно цялостния процес по отглеждането на нашите зеленчуци - от семената до реализацията на готовата продукция. Освен Glodal G.A.P., производството ни има и GRASP сертификат, като преди да бъде доставено до Kaufland, преминава през множество лабораторни анализи.“, допълва Йордан.
”Грийнс” ООД е утвърден производител на българския пазар и работи усилено за внедряване на добри селскостопански практики в отглеждането на своите зеленчуци, съобразно всички правила и изисквания на ЕС, както и по отношение на опазване на околната среда и здравето на човека.
„Не може да си позволим да злоупотребим с доверието на нашите партньори и крайния потребител. Обръщаме внимание на всяка препоръка, приемаме съвети и всякакъв вид комуникация относно нашите отговорности.“, споделят от фирмата.
Българският асортимент винаги е бил приоритет за Kaufland България. Компанията се стреми всяка година да надгражда предлагането на български плодове и зеленчуци, като по този начин успява да отговори на все по-голямото търсене на родна продукция. Веригата прилага многостепенен качествен контрол по цялата верига на производство на плодовете и зеленчуците - от избора и засаждането на най-добрите сортове семена съвместно с производителите, до отглеждането и съхранението на продукцията.