На поредната любопитна инициатива се натъкнаха софиянци и гости на София, този път в столичното метро. На вече познатите красиви букетчета и хартиени свитъци с послание: „На всяка наша любов” попаднаха пътуващите в посока от летището към центъра на София.
Вече е ясно, че мистериозната кампания е на НДК и е свързана с фестивала КИНомания, защото този път на свитъците се появи логото на филмовото събитие.
В кампанията в метрото се включи и изгряващата звезда на българското кино Елица Матева, която е известна с разностранните си интереси – участва в реклами, има зад гърба си успешен продуцентски опит в Хърватия и работи по разследване на корупцията в Косово.
Преди няколко дни с цветя и послание „На всяка наша любов” бяха посрещнати първокурсниците от Стопанския факултет на Софийския университет, а по-рано такива послания бяха окачени на различни места в столични паркове и градинки. Акцията предизвика много усмивки и добро настроение сред хората.