Джордж Клуни е изкарал повече пари за една година, отколкото всеки друг актьор преди това. Списание „Форбс“ оценява натрупаното му състояние за година, от юли 2017 г. до юни 2018 г., на 239 млн. преди облагане с данъци. Приходите на Клуни идват и от продажбата на компания за текила, която той съосновава.
Тази печалба го поставя на второ място сред най-добре платените знаменитости - една позиция след боксьора Флойд Мейуедър.
Трета по приходи е риалити звездата и модел Кайли Дженър (сестра на Ким Кардашиян) направила 166 млн. долара, която е на косъм от това да стане най-младият милиардер, изкарал парите си чрез социалните платформи като Инстаграм, където е събрала 110 млн. последователи.
Четвърта е писателката Джуди Шейндлин със 147 млн., а след нея Дуейн Джонсън - Скалата със 124 млн.
Във втората петица са ирландската рок група „Ю ту”, следвана от „Колдплей” (Coldplay) бандата, която изпълнява рок и алтърнатив. Te печелят за последната фискална година 115 млн., което ги нарежда на седмо място.
Осмата позиция със 111 млн. заема най-високоплатеният футболист Лионел Меси с годишна заплата и бонуси от 80 млн., след сключения договор с „Барселона“. Към тази сума влизат и сключените доживотни споразумения с „Адидас“, „Пепси“, „Хуауей“ и други световни марки, което прави нещата за него "леко прекрасни", пишат от Би Би Си.
Девети е изпълнителят на „Shape of you” Ед Шийрън, който през 2017 г. продава 3,1 млн. копия на албума си по целия свят. Този и други музикални успехи му носят печалба от 110 млн. за годината.
Последен от десетката е голмайсторът Кристиано Роналдо със 108 млн. долара печалба от трансфера си в „Ювентус“ и доживотния му договор с Nike за сума от 1 млрд.
Много от тазигодишните знаменитости в класацията използват активно социланите мрежи, които им носят приходи и скорострелно ги изпращат в „Топ 100“ на "Форбс".
Кайли Дженър, най-малката сестра на Ким Кардашиян, и Скалата са впечатляващи примери за това как да използваш солидния си брой последователи, за да изкарваш състояния. По същия начин Кардашиян се изкачва до номер 30 от 47, но до някаква степен за това допринася и стартирания й козметичен бранд.
„Социалните мрежи играят главна роля, но не са основната причина за състоянията на звездите. Джордж Клуни почти не поддържа своите профили, но е на втора позиция", коментира Зак Грийнбърг, редактор на "Форбс".
Превод и редакция: Мартина Димитрова