Кой онлайн магазин за мъжка мода би спечелил вниманието на мъжете?

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/6979436 www.24chasa.bg

Не всеки нов онлайн магазин за мъжка мода успява да спечели доверието на купувачите от силния пол. Данните показват, че както в реалния, така и във виртуалния свят постоянно се отварят нови магазини, докато в същото време, някои, стартирали неотдавна приключват своята дейност. Каква е рецептата за успех? Кое дава възможност на един магазин да оцелява и израства? От какво могат да се поучат новостартиращите в модния свят бизнес проекти?

Какво искат мъжете?

Едва ли е нужно да казваме за пореден път, че мъжете и жените са коренно различни. Докато жената успява винаги да намери време за шопинг, мъжът все си намира по-приятни и по-полезни занимания. Същевременно господата вече са много по-взискателни по отношение на облеклото. За тях също не е достатъчно просто да бъдат облечени. Те искат да бъдат облечени добре по последен писък на модата.

Това означава, че господата искат:

Модерни маркови дрехи

Марката е богът, на когото всички се кланят в момента. Дори родният потребител е склонен да вложи един крупен финансов ресурс в обновяване на своя гардероб. Вместо няколко удобни и модерни дрешки, хората с афинитет към марковите изделия често купуват само един компонент – дънки, риза, сако, колан или обувки, защото цената му е твърде висока.

Сайтовете, предлагащи маркови продукти имат висок шанс за оцеляване, понеже стоката им е търсена включително на родния пазар. Нещо повече – българските потребители, живеещи в провинцията нямат друга удачна алтернатива. Предимството да пазаруваш марково облекло от онлайн магазин е огромно, защото не се налага да хабиш време в пътуване до големите градове.

Дискретност и комфорт

Господата са много по-неуверени, отколкото са склонни да признаят. Пренареждайки своите приоритети, за тях визията е много по-важна, отколкото е била само допреди 10 – 15 години. Мъжът следва сляпо тенденциите по отношение на цялостния си облик – прическа, облекло, аксесоари. Но как се информира за новостите? Естествено онлайн.

Малко мъже биха влизали в един и същ магазин за маркови дрехи ежедневно, освен ако не се намира във виртуалния свят. Електронните сайтове за мъжка мода осигуряват дискретност, от каквато суетният мъж се нуждае. Не е странно в такъв случай, че електронните бутици за дрехи се радват на по-голям интерес от страна на купувачите.

Комфортът е друга причина за успеха на някои магазини за мъжко облекло. Когато даден магазин предлага не просто качествена мъжка мода на именити модни дизайнери, но и удобен начин да се намерят търсените продукти, той повишава своите шансове да се задържи дълго на силно конкурентния пазар. Колкото по-добре са представени различните изделия, и когато има възможност за селекция по цветове, номера, цени и марки, факторът комфорт е налице, а клиентът е доволен.

Изгодни оферти

Мъжете обичат изгодната оферта и са готови да я преследват като дивеч, независимо дали се касае за покупка на нов автомобил, дреха или най-новата електронна джаджа. Магазините, предлагащи по-ниски от обичайното цени се радват на засилен интерес от страна на потребителите от двата пола.

Промоции, сезонни намаления, две на цената на едно – всичко това задейства ловния инстинкт у съвременния човек. Редица проучвания показват, че хората са склонни да закупят продукт, който не им е нужен в момента, единствено защото е с по-ниска цена. Всеки онлайн магазин, който предлага мъжка мода с намаление, повишава рязко шансовете си да се превърне в любимо място за пазаруване.

Печелившата стратегия „Всичко на едно място”

Всеки моден бутик, независимо дали съществува в реалния свят или е електронен формат, печели значителна преднина ако успее да предложи разнообразие сред артикулите. В общото наименование мъжка мода спадат различен вид продукти. Освен дрехи, онлайн могат да се предлагат и обувки, аксесоари, бельо.

Магазините, специализирани в продажбата на само една-две разновидности, са обречени на неуспех, защото принуждават купувача да влиза и в други електронни сайтове. Когато е предложено всичко на едно място, се повишава шансът клиентът да закупи артикул, който не фигурира в първоначалните му планове. Тоест, заедно с марковите дънки, мъжът би могъл да поръча и подходяща тениска, риза, яке, сако.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Селекционерът Димитър Пенев и няколко човека от делегацията на България се почерпили с вино за $169 бутилката след победата на България над Франция с 2:1 на "Парк де Пренс". Това разкри пред колекционерското издание "Господ е българин" коментаторът Петър Василев. Президентът на БФС Валентин Михов организирал специална вечеря по повод успеха в

В турска болница е приет Димитър Желязков, след като здравето му сериозно се е влошило, научи "България Днес". Хоспитализирането на Митьо Очите се оказва основната спънка за връщането му в България, разкриват негови приближени. Несебърският Ал Капоне бе заловен край тузарски хотел в Истанбул в началото на август.

Има диплома Оперната певица лекува с космическа енергия Оперната певица Весела Нейнски владее техниките на хипнозата, научи "България Днес". Участничката във "ВИП брадър" е сертифициран терапевт от Българската асоциация по хипноза и хипнотерапия, показа проверка на вестника. Самата Нейнски признава, че е вкарвала много хора в транс.