Организаторите на софийската седмица на модата и част от колоритните участници се събраха, за да ни дадат шанс да надникнем зад кулисите на най-грандиозното модно събитие.
Журналисти, фотографи и блогъри изпълниха една от залите на хотел Маринела, за да научат повече относно SofiaFashionWeek – модното събитие, което може да се похвали не само със своята мащабност, но и с изключителен медиен интерес. Присъстващите се запознаха с акцентите от програмата на тазгодишното издание, представени от организаторите, сред които собственикът на Code Fashion TV Мария Бонева и PR мениджърът на SFW и хотел "Маринела" Ангелина Ангелова.
Те ни разказаха за миналогодишния успех на Pop-Up Store, идеята за който се разгръща тази година, за да обхване всички участници от събитието. Този нов елемент от програмата на SFW ще даде възможност на всички български и световни дизайнери да изложат моделите от подиума в магазин, където гостите ще могат да закупят своите фаворити.
Няколко представителя от фирмите-спонсори на събитието разказаха повече относно това, какво ни очаква по време на седмицата на модата. Междувременно, дизайнерите на няколко от модните къщи, които ни предстои да видим на подиума, представиха идеите зад новите си колекции и ни дадоха шанс да надникнем в тях, презентирайки по два от моделите си.
Както традицията повелява, и този път седмицата на модата ще се проведе в зала EFE на хотел "Маринела". Там ще ни очакват четири тематични вечери, всяка от които великолепен извор на вдъхновение и букет от положителни емоции. За първа година ролите на водещи за три от вечерите са поверени на Златина Иванова и Елица Стойчева. На подиума очакваме да видим и ексклузивно коафьорско шоу от един от дългогодишните партньори на SFW.