Майстор по кунгфу полива цветя с водна струя от очите си

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/7418938 www.24chasa.bg
Кадър: Туитър/Press TV

Китайският майстор по кунгфу Чжан Илун може да полива цветя с вода, която засмърква през ноздрите си и изкарва през слъзните канали на очите си като поливна струя, пише в. "Дейли мейл".

Чжан Илун от град Синсян, провинция Хънан, може да прилага умението си и в китайската калиграфия, като вместо вода засмуче мляко.

На видеозапис в сайта на "Дейли мейл" се вижда как той изпръсква водата през дясното си око и изписва йероглифи върху червена хартия.

Илун е усвоил умението доста отдавна, но от 10 години тренира усилено. Сега той може да изпрати струя на дължина 1,7 метра, допълва БТА.

"Отначало можех да изпръсквам през очите си едва няколко капки вода. След няколко месеца достигнах разстояние между 10 и 20 см". Илун продължил да се усъвършенства.

"Искам да предупредя зрителите, особено децата, да не ме имитират. Опасно е. Аз практикувам повече от 10 години," каза майсторът по бойни изкуства.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,