“Да си репортер, е най-хубавото нещо на света”, каза главният редактор на вестник “24 часа” Борислав Зюмбюлев във вторник вечерта, когато бе партито по повод 28-ия рожден ден на изданието в столичен клуб. За празника той бе облякъл специална тениска, на която пише на английски: “Вярвай ми, аз съм репортер”. След това връчи на отличниците на годината “Оная награда” - традиционния репортерски приз на “24 часа”.
С голямата награда бе отличена Любомира Николаева от здравния отдел с мотивите, че сама прави по 20 страници седмично, при това с високо качество и задълбоченост, и въпреки рутината не губи репортерско чувство и винаги е готова да извади някоя новина от ръкава.
Следваща на сцената се качи Мила Гешакова. Тя получи наградата заради всеотдайната си работа и с това, че винаги измисля по едно интервю, което е бестселър.
С “Оная награда” бе отличена и криминалната репортерка Ана Михова. Тя отхвърля много работа, без да мрънка и с нужната задълбоченост. Освен това може да се разчита на експертизата и контактите ѝ по правните въпроси.
Сред наградените бе и политическата репортерка Кристина Кръстева. Тя взе приза за това, че не отказва работа, има невероятни контакти и винаги може да предложи някоя новина или да направи спешно интервю в труден момент.
“Оная награда” получи и шефът на спортния отдел Едуард Папазян, защото е умен, с въображение и чувство за хумор, съчетано с огромна лоялност. И за впечатляващия начин, по който носи наряда си за събота.
Шефът на отдел “Регионални издания и кореспонденти” Гергана Николова също се качи на почетната стълбица. Тя получи признанието заради това, че върши работа колкото десетима, и конкретно заради успеха на проекта “Образцова община”.
Генка Маркова от отдел “Анализи” също бе сред наградените с мотива, че е задълбочен човек на място и това изчерпва всичко.
Мария Незнакомова от международния отдел и Ивет Арабова от онлайн отдела получиха “Оная награда” заради това, че първи са отразили пожара в катедралата “Нотър Дам” в Париж. С бързата и професионална реакция те изпревариха всички конкурентни медии и информираха читателите в реално време за случващото се във френската столица.
След официалната част купонът продължи с песни и танци до малките часове на следващия ден.