БАПРА награди най-добрите PR кампании за десети път

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/7421586 www.24chasa.bg

Българска асоциация на ПР агенциите (БАПРА) обяви на официална церемония победителите в десетото юбилейно издание на престижния PR конкурс – BAPRA Bright Awards. Бляскавото събитие се състоя снощи в столичен клуб, а отличени бяха най-добрите PR кампании, проведени в България през изминалата година. 

Рекорден брой проекти – 164 се включиха тази година. По време на церемонията бяха връчени 70 приза. Победителите бяха определени от жури, съставено изцяло от международни PR и комуникационни експерти от световна величина.

Престижният приз „Агенция на годината“ бе присъден на All Channels Communication Group. Второто място бе за United Partners, а бронза взе M3 Communications Group, Inc..

Ето пълния списък на отличените компании и награди:

КАМПАНИЯ ЗА НОВ ПРОДУКТ

1-во място guts&brainsDDB - AVON Anew: Ефектът на добрата грижа

2-ро място All Channels Communication Group – AVON: K-Beauty и YouTube K-Hack-овете

3-то място Paragraph 42 – ИКЕА: колекция за четириногите ни приятели

***

КАМПАНИЯ ЗА НОВА УСЛУГА

1-во място All Channels Communication Group – Huawei: Facing Emotions

2-ро място Proximity Sofia/BBDO Group – EVA – нашият най-добър служител

3-то място M3 Communications Group, Inc. – WIZZ AIR – Обиколи Европа

***

СПЕЦИАЛНО СЪБИТИЕ

1-во място New Moment – „С усмивка“ — спорт срещу агресията с Бербатов, Левентис и приятели

2-ро място HYPETEAM – ТEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон

2-ро място APRA Porter Novelli – Осмели се да вдъхновяваш с NESCAFE® 3in1

3-то място SiteMedia Consultancy – Lidl – за твоето дете!

***

КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ С ФОКУС ОБРАЗОВАНИЕ

1-во място AMI Communications – Нашите пари

2-ро място Paragraph 42 – PRAKTIKA – платформа за професионално развитие в маркетинга и ПР

2-ро място PRA Porter Novelli BCG – Нестле за по-здрави деца

3-то място SiteMedia Consultancy – Дай старт на успеха!

3-то място Telenor Bulgaria - Safer Internet 2018

***

КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ С ФОКУС ОКОЛНАТА СРЕДА/ЕКОЛОГИЯ

1-во място PR Point – Изложба „КЛИМАТЪТ НА 360°“ на БНП Париба разказва за промени в климата

2-ро място M3 Communications Group, Inc. – L’Oreal – Green Citizen Day

3-то място guts&brainsDDB – ЕВН Екоплет – Кампания на ЕВН България АД за енергийна ефективност

***

КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ С ФОКУС ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ

1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата

2-ро място PR Play – Информационна кампания за злокачествените заболявания на кръвта „Иновация за живот“

3-то място PR Play – Информационна кампания за превенция на фамилната хиперхолестеролемия „Какъв е твоят фамилен отпечатък?“

***

КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ С ФОКУС КУЛТУРА

Специална награда Обединена българска банка – Преобразяването на една стара централа в ОББ Галерия

***

КАМПАНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНА СОЦИАЛНА ОТГОВОРНОСТ – ДРУГИ

1-во място United Partners – Pampers Preemies в България

2-ро място guts&brainsDDB – От теб зависи

2-ро място SiteMedia Consultancy – Ти и Lidl за по-добър живот!

3-то място APRA Porter Novelli – Благотворителен маратон „По-добри сме заедно“ 2018, Purina България

***

МАРКЕТИНГ СВЪРЗАН С КАУЗА

1-во място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата

2-ро място guts&brainsDDB, VeritasPR, WHATIF и DNA – Верея. За повече здрави семейства

3-то място SiteMedia Consultancy – Малки рецепти от големи готвачи!

***

КАМПАНИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ИМИДЖА НА ГРАД/НАСЕЛЕНО МЯСТО

1-во място All Channels Communication Group – Jameson: Споделени градове

2-ро място All Channels Communication Group – „Mood for Food“ уличен фестивал

***

КАМПАНИЯ B2B

1-во място All Channels Communication Group – LG: PuriCare

2-ро място PR Play – Зад вратите– перфектни резултати с интелигентни технологии – Bosch

***

КАМПАНИЯ EXECUTIVE COMMUNICATIONS

Специална награда All Channels Communication Group – Mastercard: Ваня Манова, Регионален мениджър за България и Македония

***

КАМПАНИЯ THOUGHT LEADERSHIP

1-во място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията

2-ро място All Channels Communication Group – Huawei: Мобилна фотография

3-то място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни

***

ДИГИТАЛНА КАМПАНИЯ

1-во място guts&brainsDDB – AVON Anew: Ефектът на добрата грижа

2-ро място proof. – Оцени любовта

3-то място Key Experts Group – Кампания за ре-лансиране на Ariana Radler 0%

3-то място All Channels Communication Group – Decathlon: Пътят до Малта

***

КАМПАНИЯ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА РАБОТОДАТЕЛСКА МАРКА

1-во място United Partners – Paysafe: Реши кода. Отключи се

2-ро място United Partners – VMware Bulgaria през 2018

3-то място Proximity Sofia/BBDO Group – Дигит@лни и успешни ЗаЕдно

***

КАМПАНИЯ ЗА ВЪТРЕШНИ КОМУНИКАЦИИ

1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: PulseCheck – концепция за 15-те минути

2-ро място Key Experts Group – The Sales League

3-то място От-До Консулт – Проект „В Lidl звездите сме ние“

***

КАМПАНИЯ, РЕАЛИЗИРАНА ОТ ВЪТРЕШЕН PR ОТДЕЛ

1-во място A1 – Ребрандиране на компанията

2-ро място Nova Broadcasting Group – NOVA подкрепя българските филми

3-то място TBI Bank – Промяна на тона на комуникация

3-то място Обединена българска банка – Четвъртото I AM TEAM BLUE предизвикателство

***

КРИЗИСЕН PR

1-во място proof. – Оцени любовта

2-ро място All Channels Communication Group – Discovery Channel: Беър Грилс и българските жаби

***

КОРПОРАТИВЕН PR

1-во място Proximity Sofia/BBDO Group – TELUS International: Твоята първа работа има значение

2-ро място HYPETEAM – TEAM BLUE на пътешествие до Луната с вертикален маратон

3-то място All Channels Communication Group – Mastercard: Бъдещето на разплащанията

***

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ В ПУБЛИЧНИЯ СЕКТОР

1-во място Intelday Solutions – EuandME

2-ро място Paragraph 42 – Депутат пали билборд

3-то място Knowbox – Национална бирена академия – Съюз на пивоварите в България

***

КАМПАНИЯ PUBLIC AFFAIRS

1-во място APRA Porter Novelli – Нестле за по-здрави деца

2-ро място All Channels Communication Group – Награди за иновации в политиката 2018

3-то място Intelday Solutions – EuandME

***

КОМУНИКАЦИОННА КАМПАНИЯ НА ГОДИНАТА

1-во място APRA Porter Novelli – Нестле за по-здрави деца

2-ро място All Channels Communication Group – AVON: Мисията срещу рака на гърдата

3-то място All Channels Communication Group – Jacobs: Кафене мечта

***

МАРКЕТИНГ НА АГЕНЦИЯ

1-во място Key Experts Group – Фонд за предоставяне на комуникационни услуги pro bono

2-ро място United Partners – Inbound Marketing and PR UP

***

КАМПАНИЯ THOUGHT LEADERSHIP В ПР СФЕРАТА

1-во място United Partners – Изготвяне на задълбочени анализи и стратегии базирани на данни

2-ро място Аll Channels Communication Group – All Channels Evolution

3-то място M3 Communications Group, Inc. – Максим Бехар – Ако мечтите ти не те плашат, не са достатъчно големи!

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Пребитият служител на "Левски" Цветан Вълчев е получавал заплахи отдавна, научи "България Днес". Те са били отправени от определена фенска групировка заради работата му в клуба. Първите подобни атаки към него са отпреди повече от година и половина, когато собственик беше Спас Русев. В основата са продажбата на рекламни продукти на "Левски".

С присъда заради неизпълнен договор се е уредила фирма на героя от ъндърграунда Димитър Вучев-Демби, показа проверка на "България Днес". С решение на Пловдивския районен съд Демби се задължава да изплати принудително 5398,09 лева главница заедно с натрупаните лихви и съдебни разноски за още над хиляда лева на местно транспортно дружество.

Ексхумация на тялото на легендарния банков обирждия Джон Дилинджър ще бъде направена през септември. Трупът му ще бъде изровен, за да се установи неговата самоличност. Гангстерът е направен на решето през 1934 г., след като влюбената в него българка Анна Акълиева го предава. До ден днешен се носят легенди за истината около смъртта му.