Индиец не си мие и подстригва косата от 40 години по Божия заръка (Снимки)

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/7564409 www.24chasa.bg

Дев Туду Сакал не си е мил косата в продължение на 40 години, след като Бог му се явил насън и му дал тази заръка - нито да къпе, нито да подстригва кичурите си, пише в. "Метро".

Шейсет и три годишният индиец с гордост показва сплъстената си като овча вълна грива с дължина 180 сантиметра. Той я увива около главата си и я носи като тюрбан. Кечето му било плод на Божията благословия и Дев Туду се отнасял с благоговение към него. Неговите съседи в гр. Мунгер в щата Бихар се отнасят с уважение към него и го наричат Махатма Джи. Прическата му е оплетена като дебело корабно въже, предава БТА.

Съпругата на Дев Туду Рупия няма нищо против немитата от десетилетия коса на половинката си, която в разпуснато състояние се влачи по пода.

Опазването на дългата дебела плитка се оказала страстта на живота на индиеца. Покрай нея той отказал пиенето и пушенето. Дев Туду има трима сина, три дъщери и седем внуци. Той е бил горски служител в продължение на 31 години.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,