Велико Търново представя потенциала си на туристическо изложение в Лондон

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/7747208 www.24chasa.bg
Шефът на Общинската агенция по туризъм "Царевград Търнов" Борислав Йорданов на щанда на Велико Търново по време на изложението СНИМКА: Личен архив

Общинската туристическа агенция „Царевград Търнов“ представя потенциала на Велико Търново като целогодишна туристическа дестинация на 40-ото туристическо изложение World Travel Market (WTM) в Лондон.

На най-голямата професионална борса в света историческа и духовна столица на България предизвиква интерес сред туроператорите с възможностите за културен туризъм, съобщи Борислав Йорданов, управител на „Царевград Търнов“. „Нашата цел е освен да рекламираме града, да открием потенциални партньори и да сключим договори, които да увеличим туристопотока във Велико Търново“, подчерта Борислав Йорданов.

Туристическото експо се провежда от 4 до 6 ноември. Българският национален щанд на изложението от близо 300 кв.м. е под слогана Bulgaria - a Discovery to Share. Освен основните туристически продукти - морски и ски ваканции, акцентът е поставен върху потенциала на страната ни като целогодишна дестинация с разнообразни специализирани услуги - културно-исторически, балнео- и СПА, еко-, селски, гурме туризъм и др.

Освен Велико Търново на щанда се представят общините София, Вана, Пловдив, Бургас и Самоков и 19 туристически компании – хотели, ваканционни комплекси и туроператори.

Travel Market в Лондон е най-голямото в света изложение за професионална публика в сферата на туристическата индустрия. На форума в английската са над 5000 изложители от цял свят, акредитирани са повече от 3000 медии.