bTV засили водещата си позиция сред зрителите през ноември

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/7937246 www.24chasa.bg

„България търси талант“ е развлекателният хит номер едно този сезон

bTV отбеляза ръст в зрителските си резултати през ноември, според данните на ГАРБ. Всички праймтайм развлекателни шоупрограми и сериали на телевизията са добавили повече зрители, с което bTV засили позицията си на най-предпочитания ТВ източник на забавление.

„България търси талант“ се утвърди като най-големия ТВ хит тази есен, като привлече още повече зрители през ноември – средно 1 245 000. Най-успешното риалити шоу на сезона – „Фермата“ – също добави аудитория миналия месец - 916 000 зрители почти всяка вечер.

bTV допълнително засили позицията си на първостепенен източник на информация, като през ноември повече зрители спрямо октомври са избрали да се информират за най-важните новини от централната емисия на bTV. Същата тенденция се вижда и при актуалните предавания – bTV Репортерите, „120 минути“ и „Лице в лице“ - всяко от които е привлякло по-голяма публика спрямо предходния месец и е затвърдило водещата си позиция по отношение и на жанра, и на часовия пояс.

„Тази сутрин“ остана аудиторен лидер сред сутрешните блокове с почти 39% дял (All4+) през ноември, следван от „Здравей, България“ по NOVA с 25,9% и „Сутрешен блок“ по БНТ1 с 11,4%.

Най-гледаният уикенд сутрешен блок през ноември беше съботното издание на „Тази събота и неделя“ с 28,3% дял, следван от „Събуди се“ по NOVA с 20,7% дял и сутрешния уикенд блок на БНТ1 с 11,7% дял.

Сред локалните продукции в дневната програма, които са били най-гледани в своя часови пояс, са също „Карбовски: Втори план“ с 25,5% среден дял (vs. 19,6% за „Ничия земя“ по NOVA) и „Преди обед“ с 36,5% дял (vs. 20,5% за „На кафе“ по NOVA).

През ноември bTV е увеличила аудиторния си дял до 33,1% от всички зрители.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гаджето на вратаря на "Бешикташ" Лорис Кариус - София Томала, определено си пада по нестандартните начинания. Няма как иначе да се обясни новата инвестиция на моделката. Тя реши да вложи пари в компания, която доставя строителни материали. И набързо спести един разход на фирмата - за рекламно лице. София сама застана пред фотообективите за

Оскверниха образа на Христо Ботев в Пловдив! Това е поредната вандалска проява върху лика на революционера за последните няколко месеца. Патриотичната рисунка, намираща се на булевард "Христо Ботев", е надраскана с червена боя. След всяка вандалщина графитът е обновяван и почистван, но само след дни боята отново се появява на лицето на

Светофар падна на кръстовището на булевардите "Витоша" и "Патриарх Евтимий" вчера сутринта. Няма пострадали. Столична община потвърди за инцидента. Не са ясни причините за срутването на светофарната уредба. Движението по натовареното кръстовище не бе засегнато, а пораженията бяха отстранени в рамките на деня.