С оригинални български продукции NOVA печели интереса на зрителите в активна възраст и през 2019 г.

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/8044692 www.24chasa.bg

През 2019 година NOVA продължи да инвестира в качествено, ново и разнообразно програмно съдържание, оставайки вярна на традицията да налага нови тенденции в българския телевизионен ефир. С оригинални български продукции телевизията печели интереса на зрителите в активна възраст (18-49 г.). Данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere Bulgaria отчитат категорично предимство за NOVA през предходната година, спрямо bTV сред тази аудиторна група - среднодневно 19%, а в праймтайм 9%, съобщават от телевизията.

Българските сериали остават важен акцент в портфолиото на NOVA. През 2019 година медията продуцира и излъчи пет премиерни сезона. Два от тях бяха на утвърдения медицински сериал „Откраднат живот“ (сезон 7: „Любовта лекува“ и сезон 8: „Кръвни връзки“). NOVA затвърди дългосрочния си ангажимент за подкрепа на българското филмопроизводство в различни жанрове и с останалите три нови заглавия за българската публика. През пролетния сезон медията стартира криминалната драма „Дяволското гърло“ и криминалната комедия „Господин Х и морето“. През есента драмата „Пътят на честта“ също спечели лоялна публика. Средният аудиторен дял на излъчените по NOVA премиерни български сериали през 2019 сред зрителите на възраст 18-49 г. е 28,5, което според данните е предимство от 19% пред bTV по същото време.

Филмовото съдържание достига до милиони зрители чрез разнообразните възможности, които Нова Броудкастинг Груп предоставя. Всеки от петте сезона има стабилна аудитория и в онлайн платформите на медийната компания.

С оригинални български продукции NOVA печели интереса на зрителите в
активна възраст и през 2019 г.

Освен с наложените хитови продукции, компанията зарадва зрителите и с нови развлекателните предавания в праймтайм. За първи път в България бяха продуцирани форматите „Маскираният певец“ и „Игри на волята: България“, които предложиха нов вид забавления и привлякоха над 26% от зрителската аудитория в активна възраст.

С оригинални български продукции NOVA печели интереса на зрителите в
активна възраст и през 2019 г.

Освен в развлекателното съдържание, NOVA е лидер и в новинарския и информационен спектър. Средният аудиторен дял сред зрителите в активна възраст на всички новинарски емисии, излъчвани през годината, е 26,3% - с 5% по-висок от емисиите на bTV.

С оригинални български продукции NOVA печели интереса на зрителите в
активна възраст и през 2019 г.

Сутрешните блокове „Здравей, България“ и „Събуди се“ остават предпочитани от аудиторията в активна възраст, спрямо съдържанието на bTV по същото време.

С оригинални български продукции NOVA печели интереса на зрителите в
активна възраст и през 2019 г.

През 2019 година NOVA разшири съдържанието на актуални предавания и разследваща журналистика в програмата си. След като от есента на 2018 година зрителите имат възможност да се информират в делничните следобеди с „Плюс минус. Коментарът след новините“, година по-късно „Неделята на NOVA” се наложи в неделния предпраймтайм. Данните за зрителската аудитория в активна възраст на Nielsen Admosphere Bulgaria потвърждават, че стандартните излъчвания на предаването във времевия интервал 16:55 – 19:00 са с по-висок дял от конкурентното предаване на bTV по същото време.

С оригинални български продукции NOVA печели интереса на зрителите в
активна възраст и през 2019 г.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Дори и на години, българките са най-красиви Лили АНГЕЛОВА Най-красивите баби в света са българки! Това са Силвия Домозетска и Стефи Стаменова. Силвия е журналист, продуцент и водещ на радио- и тв програми в Благоевград, на 51 години, а Стефи се окичи с лентата Мисис Баба на Балканите. "Щастлива съм с титлата

Бившият министър и настоящ партиен лидер Петър Москов опъна здраво нервите на МВР. Десният водач паркира безцеремонно джипа си под носа на институцията, точно на забранения ъгъл на улицата, видяха топпапараците на "България Днес". Ексздравният шеф не се притесни от близкото присъствие на куп униформени и хукна да си купува храна за вкъщи

Актрисата Виолета Марковска заприлича на истински ескимос, видяха папараците на "България Днес". Мария Чеканова от сериала "Столичани в повече" отиде до магазина сгушена в дебело зимно яке, а повече от половината й лице бе закрито от вълнен топъл шал. Екипирана от главата, но не и до петите. Актрисата бе забравила да закопчае ботите си и