Новогодишната програма на Китайската медийна група отчете рекорден брой зрители в петък. По традиция тя се излъчва в навечерието на Китайската нова година, предава "Радио Китай".
Живото предаване е било гледано от 1,12 милиарда зрители в новите медийни платформи, а 589 милиона са били зрителите пред малкия екран. 225 телевизионни канала в страната са излъчили Новогодишната гала.
Над 24,6 милиона са гледали програмата в чуждестранни платформи, сред които Ютюб и Фейсбук. Повече от 560 медийни издания са отразили новогодишната програма.
С новата тенденция за видео споделяне сред младите хора, гледането на живото предаване чрез мобилен телефон, успява да привлича все повече представители на новото поколение китайци.
Новогодишната програма, която в миналото се излъчва само по телевизията, вече е в крачка с новото време и през последните години се пренесе и на новите медийни платформи, от стрийминг сайтове до приложения за видео споделяне. Сътрудничеството между различните медии е растяща тенденция.