С билбордове немски ученици показват разквръзката в сериали на Нетфликс, за да си стоят хората у дома

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/8387654 www.24chasa.bg

Двама младежи от Хамбург измислиха нестандартен начин, чрез който да накарат хората да си седят вкъщи. Благодарение на тях немският град осъмва с билбордове, на които обаче няма реклама на продукт или събитие, а спойлери, издавайки каква е развръзката в най-популярните сериали на платформата.

Създатели на тази необичайна кампания са Сейн Конгруангит, който изучава реклама, и Матитхорн Прачуабно Чеимонгало, който е родом от Тайланд и наскоро е завършил училище. Двамата преценяват, че правителството не комуникира достатъчно ефективно с хората. 

Затова вземат нещата в свои ръце.  "Най-добрият начин, за да спрем разпросранението на COVID - 19, е като си седим вкъщи. Някои хора смятат, че е окей да излязат и разпускат навън, разваляйки нещата за нас. Затова предприехме екстремни мерки. Ние разваляме за тях любимите им нетфликс сериали", казват пред американското списание "Форбс" двамата младежи. 

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Бразилската футболната легенда Ривалдо се радва на женски ласки в басейн. Той и половинката му Елиза се натискат във водата. Двамата в момента се намират в Уиндърмиър, Флорида. Под кадъра хубавицата е написала: "Любовен басейн", с което намеква какво е намислила за футболиста под жаркото слънце. "Златната топка" е женен за доста по-младата от него

Буят ще е дистанцията с давещия се КОЙ Е ТОЙ Стоян Андонов е роден на 19 ноември 1959 г. От 1994-а е председател на Националната комисия по водно спасяване към БЧК. Той е индивидуален световен шампион по водно спасяване и дългогодишен ръководен деятел на българското водно спасяване с неоспорим и забележителен принос за неговото административно

Топ моделът Ирина Шейк не страда особено след раздялата с актьора и продуцент Брадли Купър. Рускинята, която навремето топлеше леглото и на футболната суперзвезда Кристиано Роналдо, участва в нова рекламна кампания на бельо. Тя сложи прозрачен сутиен за кеф на милионите си фенове по света. Кадрите бяха част от фотосесията за италианската марка