BILLA България с обновена програма за лоялност

https://www.24chasa.bg/ojivlenie/article/9062905 www.24chasa.bg

Отговаряме на променените тенденции в потребителското търсене, казват от търговската верига

В продължение на три дълги месеца по време на извънредното положение заради COVID-19 огромна част от хората в цялата страна бяха затворени у дома. Малко по малко от началото на юни насам животът започна да изпълва все повече улиците навън, отворените пространства и работните помещения. На пръв поглед всичко изглежда почти същото, но не съвсем. Пандемията неминуемо оказа своето влияние върху потребителите, техните изградени навици, потребности и изисквания.

Тази промяна е от изключително значение за доставчиците на продукти и услуги и в особено голяма степен – за сектора на бързооборотните стоки. Търговските вериги не затвориха врати. Напротив – останаха близо от потребителите в период, в който те имаха дори по-голяма нужда да пазаруват, за да подхранят душевното си спокойствие и да усетят повече сигурност. Станахме свидетели на сериозно повишаване на обема закупени пакетирани и консервирани храни, на почистващи и хигиенизиращи препарати.

За BILLA България този период беше от особено значение, тъй като съвпадна с приближаването на 20-тия ѝ юбилей. Успоредно с бързата адаптация и усвояването на повече гъвкавост за справяне с предизвикателствата, пред които компанията беше изправена, за да продължи да задоволява търсенето на своите клиенти както досега, екипите ѝ работиха и по финализирането на обновена програма за лоялност за потребителите. Тя запази добре познатото си име – BILLA Card, но открива много нови възможности.

Задачата ѝ е да съхрани всички обичани предимства, които магазините на BILLA предоставяха досега, но и да ги надгради, като прибави по-персонализирано отношение и по-голяма доза внимание към индивидуалните им необходимости. Новата BILLA Card има за цел да отговори и на изменените навици на купувачите в резултат от пандемията и да удовлетвори завишените им изисквания. Ето кои са най-основните тенденции в потребителското поведение, които бихме могли да обособим.

Спазване на дистанция

Безспорно е, че много по-голяма е вероятността днес да се подразним от прекалената близост на друг клиент в магазина до нас в сравнение със същото това време миналата година. Но как да регистрираме своята нова BILLA Card, за да се възползваме от новите възможности, които търговката верига предлага, без да е необходимо да чакаме на опашка с останалите потребители, изгарящи от нетърпение?

Отговорът е много лесен – като попълним своите данни от вкъщи, на спокойствие и на безопасна дистанция от други купувачи.

Най-интересното предимство, което обновената програма за лоялност предоставя, е нейната дигитализация. Чрез регистрация онлайн на сайта на компанията или чрез инсталиране на мобилното приложение BILLA APP всеки клиент може да се сдобие със своя карта за пазаруване, която предоставя дори повече предимства от обикновената пластика. Предоставяйки правото на търговската верига да използва попълнените лични данни, клиентите дават съгласието си да получават и персонализирани оферти, които да отговарят на търсенето им.

Планиране и организация

Във всеобща тенденция по време на извънредното положение се превърна шопингът с повече мисъл, един до два пъти седмично. То научи потребителите на дисциплина и планиране на покупките за по-дълъг период от време с оглед по-рядкото пазаруване в магазина.

За да не попречи този нововъзприет навик на клиентите на BILLA да се възползват от вълнуващите предложения, без да пропускат интересни възможности, търговската верига предлага седмични отстъпки на любими марки продукти, които отново могат да бъдат закупени с новата BILLA Card.

В допълнение всеки петък и събота, както досега, с програмата за лоялност потребителите ще могат да пазаруват с 25% намаление на цели продуктови категории.

Изгодни решения без компромис в качеството

И тъй като цената си остава ключов фактор, който управлява избора на хората при пазаруване, екипът на BILLA взе решение да прибави още едно важно предимство към възможностите на новата карта за лоялност. Над 1000 основни продукта от първа необходимост вече се предлагат в магазините на веригата на трайно ниска цена, извън специалните промоции. Те са отбелязани със зелен етикет на регала в магазина и могат да бъдат закупени след регистрация на новата BILLA Card.

Както разнообразието, така и високото им качество са гарантирани, а голяма част от продуктите са отгледани в България.

Освен на сайта https://www.billa.bg/billa-card и чрез мобилното приложение придобиването на новата карта за лоялност може да стане и на място, на терминал, позициониран в обект на компанията, или след попълване на хартиен формуляр на каса.

В тези два случая клиентът получава физическа пластика, подобна на досегашната, но с обновен, свеж дизайн.

Лично отношение

Комуникацията лице в лице и усещането за близост са онова, което най-много липсваше на потребителите по време на извънредното положение. BILLA и нейните служители не се поколебаха да застанат до своите клиенти тогава, за да отговорят на въпросите им и да ги успокоят. Но правят още една крачка напред и днес.

С новата BILLA Card всеки рожденик може да напазарува всичко необходимо, за да отбележи своя празник, като еднократно използва 10% отстъпка върху цялата си сметка. Тази възможност е валидна в периода от две седмици преди и три седмици след рождената дата.

Личното отношение е гарантирано и при използване на дигиталната карта за лоялност след инсталиране на мобилното приложение BILLA APP. Чрез него всеки клиент на търговската верига получава персонализирани оферти, отговарящи на неговото индивидуално търсене и вкус.

А най-хубавото е, че промените, които BILLA въвежда в навечерието на своя празник, са тук за постоянно! Новата BILLA Card вече е достъпна от 10 септември и всеки желаещ може да се сдобие с нея.

Досегашните пластики ще бъдат активни до 10 март 2021 г. и ще предоставят ограничен списък от предимства. Целта е по-голям брой хора да се възползват в максимална степен от новите възможности, а семейството на търговската верига да продължава да расте.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Отстранени по различни причини съдебни заседатели провалят дела и ги връщат в изходна позиция. Това от своя страна налага повтаряне на проведени вече процесуални действия - разпити на свидетели, приемане на експертизи и др. Резултатът е влачене с години на делата, а през изтеклото време вече далите обяснения пред магистратите често "забравят"

От присъда затвор доживот е на път да се измъкне доайенът сред наркотрафикантите Огнян Атанасов, който международните ченгета определят като Балканския или Петричкия Ескобар. Най-тежкото наказание е дадено от Апелативния съд в Солун на 57-годишния мафиот от село Тополница. Освен тази присъда Ескобара има още две за трафик на дрога

Тежка промоция за пловдивската си резиденция е обявил Цар Киро, показа проверка на "България Днес". Самозваният ромски монарх е извадил за продан притежаваната от него седеметажна сграда в центъра на града, става ясно от сайт за имоти. Обявената цена е 2 млн. лева. Макар и висока, сумата на практика е солидно намалена