Рекламен клип, който набира кадрови войници, се озвучава от военния министър
Кампанията “Бъди войник” продължава вече трета година и цели да популяризира военната професия. На кадрите в новия клип с гласа на Каракачанов са показани военна техника на Българската армия - танкове, кораби, хеликоптери, както и уменията на нашите военни. Преди пандемията събитията от кампанията се провеждаха на живо в различни градове в страната. Сега обаче заради ограниченията за събиране на много хора на едно място тя се води предимно през медиите.
“Министърът на отбраната не е само едно политическо назначение в някакво министерство. Той има своите задължения да бъде част от армията, да живее с нейните проблеми и да се опитва да ги решава”, каза преди седмица Каракачанов за участието си в клипа.
“Концентрирахме се в реклама чрез медиите с част от парите, които бяха спестени, след като спряхме да представяме професията по места”, добави още той.
През 2018 г. популярен стана друг клип от кампанията. Тогава на него бяха заснети млади мъже, облечени в ризници, които яздят коне и влизат в боеве с мечове, а над тях изтребители правят сложни маневри. Кадрите показваха живота на войника у нас отпреди 1337 г. до наши дни. А клипът бе озвучен от актьора Васил Михайлов.
Това е аналогия с други вербовъчни кампании като прочутата с т. нар. Чичо Сам (Uncle Sam) I Want You от времето на Първата световна война и съветския образец от Втората - “Родина - мать зовет”.