През юли, август и септември всички пътници в специалния „Вагон за отдих“, които купят бира, ще получат безплатна карта – пътеводител
Водещият бирен бранд в България – „Пиринско”, даде нова визия на теснолинейния влак „Родопи” №16103 и №16106 с направление Септември – Добринище като част от кампанията си „Навън с Пиринско“. Тя има за цел да преоткрие връзката с природата.
В новия „Вагон за отдих“ на „Пиринско” в периода юли – септември пътниците ще могат не само да се насладят на спиращи дъха природни гледки и студена бира, но и да научат повече за историята на теснолинейката, емблематична за този регион. Като ценител на природното богатство „Пиринско” обединява сили с млади ентусиасти и сдружения, приели за своя мисия запазването и възстановяването на теснолинейката. Марката подкрепя техните усилия с мащабна медийна и комуникационна кампания, която да съживи нейния магичен дух.
През юли, август и септември всички пътници в специалния „Вагон за отдих“ на „Пиринско”, които купят бира, ще получат безплатна карта – пътеводител с информация за интересни туристически обекти и места по пътя на теснолинейката.
Като част от кампанията в подкрепа на местната общност и „Български държавни железници” – партньор на инициативата, „Пиринско” ще обнови няколко зони за отдих около гарите по маршрута на теснолинейката. На спирките ще бъде поставени информационни табели с любопитни факти за маршрутите, заслоните по пътя, местата за отдих, флората и фауната в района. Така всички пътници и любители на природата да научат повече за красивите кътчета, които могат да открият благодарение на кампанията „Навън с Пиринско“.
Лятната кампания ще бъде подкрепена с редица активности като pop-up барове, на които посетителите ще могат да се разхладят с „Пиринско” и да научат интересни факти за теснолинейката Септември-Добринище, както и за местата, които могат да открият по пътя ѝ. На интернет страницата www.навънспиринско.bg, потребителите ще могат да се насладят на виртуални гледки от прозореца на „Вагон за отдих Пиринско“, както и да се информират за местата, които могат да посетят, или да изберат собствен маршрут чрез интерактивната карта на сайта. Тя ще позволява въвеждане на начална и крайна точка на пътуването и ще показва кои са интересните локации и забележителности около избраната дестинация.
Така всички любители на пътешествията в България ще могат да планират пътуването си с теснолинейката по пътя Септември – Добринище, както и да се информират за разписанието на „Вагона за отдих“ на „Пиринско” през летния сезон.
„Пиринско” е част от продуктовото портфолио на „Карлсберг България”. Компанията произвежда и предлага на българския пазар разнообразие от първокласни бири, сред които националните „Шуменско” и „Пиринско”, международните Carlsberg и Tuborg, Zatecky Hus, Erdinger, San Migel Fresca, Angelo Poretti, Brooklyn Lager. „Карлсберг България” предлага на нашия пазар сайдера Somersby и безалкохолна бира под водещите си брандове „Пиринско безалкохолно пиво” и Carlsberg 0.0.
Компанията е част от международната „Карлсберг Груп”, която присъства на 150 пазари по света в три региона – Азия, Европа и Русия.
Консумирайте Пиринско с удоволствие и мярка