
Все по-често ще забележим, че развлекателната индустрия на онлайн казината търси най-различни варианти, за да отговори на по-сериозните изисквания на своята аудитория. Като индустрия, която остава пряко зависима към своята аудитория, полето за изяви и промоции винаги трябва да се обновява. В началото на тази година ще забележим, че самите представители се обърнаха към клиентите, търсейки отговор на въпроса: какво още искат да открият в едно казино? Социална среда и възможност за конкуренция с останалите играчи.
През годините можем да забележим, че повечето брандове започнаха да партнират дори със социалните мрежи, позволявайки на потребителите да споделят своя най-успешен ход. Една подробност е, че алгоритъмът автоматично скрива печалбите и името на профила. Все пак нека обърнем внимание на прословутите битки. За тях се изисква линк за вход и след това да се провери активността, някои оператори обикновено имат подготвена програма за цялата година, докато други обявяват своите промоции в определен период.
Какви обаче са битките? Това са специфични турнири, които се провеждат на ротативки. Защо на тях, бихте попитали? Причината е, че всички останали популярни игри на маса имат свои самостоятелни турнири, както и световни серии, в случай, че гледаме към покера. Тези игри обаче имат правила, докато ротативките са лишени от употребата на стратегия, а и често не се налага дори да се помнят символите – системата автоматизирано отчита всеки успех, следователно за клиентите остава удоволствието.
Тези редове обаче не показват какви точно са битките. Истината е, че същите могат да се открият под формата на турнири или двубои, а реално истината е, че преди всичко първият метод за наименуване беше именно турнири и затова остават много по-известни така. В конкретния случай ще открием, че едно казино избира някои от игрите, които са под шапката на един разработчик и след това обявяват стартова и крайна дата.
Клиентите могат да се състезават с всички останали участници, като трупат точков актив на фона на своята активност и успехи. По време на турнира, индивидуалните инкасирани печалби продължават да се начисляват в сметката на потребителя, но в края на периода, клиентът с най-много точки взима и наградния фонд. Такъв има и обикновено е достатъчно впечатляващ, за да привлече вниманието на аудиторията.
Посочихме в самото начало, че ротативките нямат стратегия, тогава как се състезават самите потребители? Това е битка, в която най-голяма роля изиграват късмета и шанса на всеки един участник. Освен това не се броят точки, те се начисляват самостоятелно и не могат да ни разочароват по нито един начин. Победителите винаги се обявяват в крайно класиране, но за да се запази анонимността, можем спокойно да забележим, че се използват само потребителските имена. Нито едно онлайн казино не посочва друга информация.
Реално ще открием, че това е едно временно решение, защото се очаква от самите iGaming студиа да развият своите предложения в следващите няколко години, все пак срокът и желанията бяха обявени значително по-рано, а технологичното време за изпълнение не е кратко, но подозираме, че крайният резултат ще бъде повече от перфектен, все пак тази индустрия е един от най-големите инвеститори в технологична посока.