
Богатство и беднотия, луксозни марки и символи на мизерията ще съжителстват до 24 ноември на 60-ото издание на Венецианското биенале на изкуството, което беше открито на 20 април. То е най-дългото досега, тъй като ще продължи рекордните 218 дни, или с три седмици повече от предишното. Само в деня на откриването му беше видяно от 25 хил. души. Много от тях обаче предпочетоха пред хилядите прекрасни творби да разгледат проектите на марките за мода и лукс, сред които “Шанел”, “Прада” , “Диор” и “Луи Вюитон”. Прочутите брандове организират и изложби, освен коктейли и вечери. Тълпа от посетители имаше и пред спонсорирания от “Бърбъри” британски павилион, който показва произведения на родения в Гана творец. Авторът представя горчивото наследство, оставено от колониализма.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.