
Пазаруването на дрехи онлайн става все по-популярна опция, защото е удобно, лесно и може да получите вашата поръчка до вратата на дома си. Независимо дали търсите нови панталони, тениски, или рокли - онлайн ще откриете богата гама от продукти и много магазини, от които да избирате.
Всичко това е чудесно, но не са рядко случаите, в които развълнувани правите поръчка и очаквате да получите висококачествен плетен пуловер, а когато той пристигне, се оказва, че няма много общо с това, което сте видели на снимките в сайта.
Означава ли това, че трябва да се откажем от големите предимства на онлайн пазаруването? Не, категорични са експертите. Просто е необходимо да подхождате разумно и да следвате някои правила, които ще ви помогнат да правите по-добри избори и да бъдете доволни от покупките си. Вижте кои са те:
Знайте точните си размери
Проблемът с уцелването на подходящ размер е една от най-честите причини, които възпира потребителите да поръчат дрехи онлайн. Има обаче няколко хитри съвета, с помощта на които може да се справите. Първо, трябва да знаете какви са точните ви мерки - бюст, талия, ханш и т.н. Ще ви коства само няколко минути да се измерите, но ще ви спести връщането на дрехата и разочарованието, че не ви става.
След като сте направили това, непременно погледнете таблиците с размери. Имайте предвид, че размер S на една марка, може да отговаря на размер XS при друга. Така че винаги гледайте и сантиметрите, а не само буквите. В онлайн магазините за дрехи онлайн ще откриете разнообразие от модели и размери, за да изберете подходящия тоалет за всеки повод.
Обърнете внимание на материята
Материята е от огромно значение за това дрехата да изглежда стилна и красива. Много често се случва на снимки тя да изглежда луксозна и мека, а на живо да се окаже изкуствена и прекалено груба. Затова непременно прочетете в описанието на продукта какъв е съставът на дрехата, преди да купите.
Потърсете отзиви и реални с снимки
Онлайн магазините, които държат да осигурят най-доброто обслужване на клиентите си предлагат истински, качествени, и детайлни снимки на продуктите. Така клиентът може да лесно да прецени дали дадена дреха ще му хареса, или не. Още един съвет е да видите отзиви от други потребители. В повечето случаи ще споменат, ако размерът не си отговаря или са имали друг вид проблеми с поръчката си. Потърсете сайтове, които се ползват с добра репутация и предлагат качествени продукти.
Какво става, ако все пак не сме доволни?
Следвайки горните съвети много по-лесно ще откриете чудесни находки за вашия гардероб, които ще носите с удоволствие. Все пак, ако получите пратка, от която не сте очаровани, имате няколко възможни избора.
Първият е да я върнете и да си получите парите обратно. Имайте предвид, че в законодателството е предвиден 14 дневен срок за връщане на продукти, закупени дистанционно и търговецът е задължен да ви възстанови сумата, ако вие изпратите продукта обрано в запазен търговски вид.
Другият вариант е да върнете дрехата и да я замените с друга. Обикновено това е честа практика, когато размерът или цветът се окаже неподходящ. Някои онлайн магазини предлагат възможност за безплатно връщане и замяна, като поемат разходите за доставката. При други обаче ще се наложи вие да платите разходите в двете посоки.
Ако проблемът е само размерът и не искате да доплащате за връщане, то може директно да отидете при шивач, който да коригира дрехата, така че да ви пасне идеално.
Това са няколко лесни за изпълнение съвети, които обаче имат потенциала да ви отърват от неуспешните онлайн поръчки и да напълнят гардероба ви с дрехи, които да носите с удоволствие.