Жителите на Община Елин Пелин вече ще могат да ползват услугите на новия "Център за услуги и информация на гражданите" /ЦУИГ/, който бе открит на 09.09.2019 г. в гр. Елин Пелин.
Новата сграда има топла връзка с основната административна сграда и е с централен вход от страната на НУ „Христо Ботев“. В нея са разположени служба ГРАО, Местни данъци и такси и Деловодството на Община Елин Пелин. Новата административна постройка ще улесни обслужването на гражданите и предоставянето на административни услуги.
Организацията на административното обслужване е от ключово значение за качественото предоставяне на услуги на жителите в общината. Те основно контактуват с администрацията чрез звеното за административно обслужване – служителите в Центъра за информация и услуги на гражданите. Така всички заявления за извършване на административни услуги, жалби, предложения и сигнали могат да бъдат подадени на едно място.
На 15 август 2003 г. бе изграден първият ЦУИГ, като бе преградено фоайето на основната сградата. Непрекъснатото развитие на Община Елин Пелин, увеличаването на предлаганите в полза на гражданите услуги и необходимостта от бързо и качествено обслужване, доведоха до решението за изграждането на нова административна сграда. Точно 15 години след откриването на първия център, на 15 август 2018 г. – "Успение на Пресветата Богородица“, г-н Ивайло Симеонов - кмет на Община Елин Пелин, направи първата копка на нова административна сграда - „Център за информация и услуги на гражданите“ към общинска администрация.
Днес „Центъра за информация и услуги на гражданите“ работи и посреща гражданите на Община Елин Пелин в нова сграда и по-удобни условия за обслужване на запитванията.