Бургас се готви за лятото с тематични уикенди и атрактивна реклама (Видео)

https://www.24chasa.bg/region/article/9725516 www.24chasa.bg

Бургас гледа с очакване и позитивизъм към началото на туристическия сезон, коментира на страницата си във фейсбук  кметът Димитър Николов. Там той представи първото рекламно туристическо видео на морския град за тази година.

Клипът е насочен към младите хора, копнеещи за Бургас. Сред тях са българите в чужбина, които не успяха да се върнат през 2020 г. заради наложените от пандемията ограничения, както и т.н. дигитални номади – хора от цял свят, които могат да работят от всички точки, свързани с високоскоростен интернет.

Автор на видеото е Георги Стефанов - млад бургазлия, реализирал се зад граница, който е споделил част от собствената си емоция и любов към родния си град. Той представя емблематични места, възможности за забава, отдих и работа.

С настъпването на по-топлите и слънчеви дни се завръщат и тематичните уикенди в Бургас. И тази година морският град ще предложи богата събитийна програма, допълнена с атрактивни предложения от местата за настаняване, ресторантите, различните атракциони и множество свободни артисти.

Още в първите дни на месец започват Дните на цветята в Бургас. Най-успешните уикенди от лято 2020 , посветени на мидите, рибата, садоледа, ще се повторят, но ще има и съвсем нови събития като БулевАрт на дигиталните изкуства, Адреналин уикенд, Зелен уикенд.