Гришо стартира под №15 в Откритото първенство на Австралия

https://www.24chasa.bg/sport/article/5990760 www.24chasa.bg
Григор Димитров Снимка : Архив

Най-добрият български тенисист Григор Димитров ще бъде поставен под №15 в основната схема при мъжете на Откритото първенство на Австралия. Турнирът от Големия шлем започва в понеделник, а жребият ще се тегли в петък, съобщава Би Ти Ви.

Така, ако стигне до трети кръг, Димитров ще срещне някой от поставените от 17-о до 24-о място измежду Роджър Федерер, Ришар Гаске, Джон Иснър, Иво Карлович, Давид Ферер, Пабло Куевас, Джак Сок и Александър Зверев.

Пръв в схемата е световният №1 Анди Мъри, а втори е миналогодишният шампион Новак Джокович. Трети и четвърти са съответно Милош Раонич и Стан Вавринка.

При жените Цветана Пиронкова ще бъде сред непоставените. Първата ни ракета е 63-та в световната ранглиста. Водач в схемата на Откритото първенство на Австралия при дамите е Анжелик Кербер, а втора е носителката на шест титли от турнира Серина Уилямс.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари

Сортирай по:

Добави коментар

Добави коментар

аватар
ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Организаторите на последния за годината тенис турнир от Големия шлем US Open се похвалиха, че 99 от играчите в топ 100 на световната ранглиста ще вземат участие в събитието в Ню Йорк. Изброените ще бъдат представители на 39 държави, включително и България - в лицето на Григор Димитров. Официалният сайт на турнира отчита,

Димитър Бербатов продължава да тренира с... щерка си. Бербо продължава да няма отбор, но си намери сериозен противник в лицето на по-голямата си дъщеря Деа. Двамата са на миниигрище, като Бербатов опитва да пази топката от начинаещата футболистка. "Подготовката продължава с пълна сила. Тренировката днес, един на един", написа Бербо под снимката.

На повечето хора се е случвало сутрин да се събудят с главоболие. Причините са много, но най-честите според jivotatdnes.bg са: 1. Не сте си доспали На човешкия организъм са му необходими средно 7-8 часа сън в денонощието. Ако спазвате това правило, но ви се е наложило да спите по-малко, организмът ви се паникьосва и като резултат се събуждате с