Григор Димитров спечели за последните 7 дни повече от първите 6 години

https://www.24chasa.bg/sport/article/6561594 www.24chasa.bg

Над 1 млн. са гледали награждаването му в България по 4 телевизии

Григор Димитров спечели финалния турнир на Асоциацията на професионалните тенисисти в неделя и на практика стана нещо като световен шампион за 2017 г.

Това беше последният турнир за годината, в който участват само 8-те играчи, спечелили наой-много точки през настояия сезон.

В решителния мач българинът пречупи 7:5, 4:6, 6:3 белгиеца Давид Гофен, който пък стана единственият тенисист, побеждавал в един турнир Рафаел Надал и Роджър Федерер, без да го спечели.

Победата донесе на Гришо освен 1500 точки за световната ранглиста, което го направи №3 в света за годината, и рекордните 2,5 млн. долара от наградния фонд. Повече точки и пари се вземат само при победа в един от турнирите от “Големият шлем”.

По този начин се оказа, че българският №1 в тениса за една календарна седмица е спечелил с 1 млн. долара повече, отколкото през първите си шест години от професионалната кариера при мъжете. Той дебютира там през 2008 г., но почти до края на 2013 г. нямаше особени успехи. За първите 6 г. в професионалния тенис си заработва 1,44 млн. долара. После спечели първата си турнирна победа в Стокхолм, а през 2014 г. направи истински бум с победите си в турнирите в Акапулко, Букурещ и Лондон (“Куинс”). Това и полуфиналът му на “Уимбълдън” го качиха до №8 в света.

Веднага след успешния мачбол Григор падна на корта и дълго време не можеше да се изправи от емоции. След това скочи и изтича да родителите си, които бяха винаги с него през всеки един от осемте дни на турнира. Димитров им благодари специално, като за първи път включи в изброяването на хората, които му помагат, и приятелката си Никол Шерцингер. Тя пък му върна жеста, като прекъсна концерта на британския “Х Фактор”, за да съобщи на зрителите за победата на гаджето си и да ги помоли да го поздравят със скандирания.

По-късно певицата се присъедини към купона на победителя.

Награждаването на най-добрия български тенисист е било най-гледаната програма в неделната вечер. Над 1 млн зрители са проследили връчването на купата на Григор Димитров в Лондон. От тях 726 000 души са го гледали по БНТ 1 и БНТ HD, показват данните на пийпълметричната агенция ГАРБ.

Двубоят на Григор Димитров и белгиеца Давид Гофен са проследили от начало до край 680 000 зрители в България, като 450 000 от тях са го гледали по БНТ 1 и БНТ HD, показват данните на ГАРБ.

По данни на другата пийпълметрична агенция, която мери рейтингите у нас и работи с “Нова броудкастинг груп” - “Нилсен адмосфер България”, 206 000 зрители са гледали мача по “Диема”.

В същото време, в което се излъчваше на живо двубоят на Григор Димитров - от 20,10 ч до 22,50 ч, програмата на Би Ти Ви (“Фермата” и след това “Папараци”) са гледали общо 1 065 000 зрители, а Нова тв (“Х Фактор” и началото на “Мисията невъзможна”) са проследили общо 328 000 души, сочат данни на ГАРБ.

Изследването на другата пийпълметрична агенция “Нилсен” за рейтингите в неделната вечер от 20 ч до 22,40 ч показва същото - Би Ти Ви е с най-висока гледаемост - 1 117 000 зрители са гледали нейната програма, а предаванията по Нова тв са проследили общо 458 000 души.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,