Григор започва защитата на титлата си в Бризбейн срещу местен любимец

https://www.24chasa.bg/sport/article/6641445 www.24chasa.bg
Димитров започва защитата на титлата си на турнира в Бризбейн срещу местния любимец Милман. Снимка Архив

Григор Димитров започва защитата на титлата си на турнира в Бризбейн срещу местния любимец Джон Милман.

Роденият в Бризбейн Милман, който участва с "уайлд кард", надигра в първия кръг канадския квалификант Питър Полански със 7:6(4), 6:0.

Милман е 28-годишен, номер 128 в ранглистата на АТП. Австралиецът не е играл срещу Димитров в мач от основната схема до момента. Двамата имат само един мач помежду си в квалификациите на Нотингам през 2010 година. Тогава Милман печели с 6:3, 6:4.

Очаква се първият мач на Гришо на сингъл да бъде в четвъртък.

По-рано днес българинът започна 2018 г. с победа, след като с партньора му Райън Харисън се справиха с бившия номер 1 Лейтън Хюит и Джордан Томпсън в първия кръг на турнира на двойки. Те победиха с 6:3, 1:6 (10:5), а следващите им съперници са Ник Кирьос и Мат Рийд.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,