Кое е модерното черно в тениса?
Колкото и странно да изглежда, това е розовото. Идеята отново е на Nike, а от фирмата от Орегон за пореден път доказаха, че са най-добри, когато трябва да изберат нова тенденция.
В откритото на Австралия в розово са всички рекламни лица на компанията. Е, в различни нюанси.
Специален е екипът на Григор Димитров. Българската звезда обича да експериментира и за първия турнир от “Големият шлем” за сезона е с модел, който веднага бе сравнен от потребители в социалните мрежи с бонбон от лакриц.
По-масов е моделът, с който се появиха на кортовете скандалджията от домакините Ник Кириос (бъдещият съперник на Димитров в осминафиналите) и руският талант Андрей Рубльов, от когото нашият тенисист взе реванш за загубата в откритото на САЩ през миналия сезон. Много по-дискретни с розовото са Роджър Федерер и Рафаел Надал. В актуалния цвят се появи също добрата приятелка на Димитров Йожени Бушар. Същия цвят избраха и от Diadora за американката Лорън Дейвис, който загуби 13:15 в третия сет от водачката в ранглистата и бивша шампионка в София Симона Халеп (Рум).