И за 3:5 от “Дунав” ли имаше директива от Хасан Чинчири?

https://www.24chasa.bg/sport/article/7400173 www.24chasa.bg

Шефът на “Славия” Венци Стефанов не трябва да забравя, че живее в ерата на интернет и фейсбук - всичко се помни и документира

“Директивата е ясна - всички на колене пред “Левски”. От кого идва ли? От Хасан Чинчири!”

Тази реплика на шефа на “Славия” Венцеслав Стефанов след загубата с 0:3 от “Левски” в първенството сигурно трябваше да е много смешна.

Дали обаче им е до смях за десетките, е, хайде - на стотиците фенове на добрата стара “Славия” (много повече стара, отколкото добра) след последния резултат на “любимците” им - с 3:5 от “Дунав” на прясно-прясно илюминирания стадион в столичния квартал “Овча Купел”?

Дали директивата отборът домакин да държи стабилно разликата да е поне два гола също беше дадена от известния югославски цигулар и изпълнител на фолклорна музика?

Дали някой е проверявал коефициентите за над еди-колко си гола, за точен резултат, дузпи, тъчове, жълти картони и така нататък?

Разбира се, човекът с директивите веднага ще избухне, че само болни мозъци биха могли да се усъмнят в снежнобялата му като фланелките на подопечните му футболисти чест и морал. Но все пак “чичо Венци”, както, къде със симпатия, къде иронично наричат боса на най-стария столичен клуб, не трябва да забравя, че годината не е 1985-а, когато всяко чудо беше за три дни.

Сега на всяко негово изказване ще извадят поне три противоречащи му, защото все пак живеем в епохата на интернет и фейсбук.

В тази връзка да внеса и аз своята лепта спомени от времето, когато все още не знаех кой е Хасан Чинчири и че именно той налага директивите в българския футбол.

Става въпрос за сезон 2012-2013. На 7 май в 26-ия кръг на тогавашната “А” група “Славия” приема “Ботев” (Враца). На гостите отчаяно им трябват точки, за да останат в елита, докато “белите” отдавна са както без амбиции, така и без притеснения.

Няколко часа преди мача се видяхме с приятел, който между другото ми каза, че “Славия” със сигурност ще загуби у дома от врачани, имало директива. Каза ми даже от кого е спусната, но не беше Хасан Чинчири. Аз, понеже съм наивен по душа, не му повярвах, но все пак червейчето на съмнението ме загриза.

Като се прибрах в редакцията, помолих един колега да види как вървят коефициентите в сайта на един от букмейкърите. За моя изненада имаше оферти за победа на домакините, за равен, но не и за победа на гостите.

Звъннах на пиара за България на въпросния букмейкър и директно го попитах каква е причината. Доста предпазливият и уклончив отговор ми даде да разбера, че когато единият отбор е с определено по-добри шансове за победа, знакът може да бъде изваден от употреба, за да не донесе прекалени загуби на компанията.

“Кой е с определено по-добри шансове? Изпадащият “Ботев” (Враца) на стадиона в “Овча купел” ли?”, попитах все още невярващ аз. Оттатък ми затвориха.

Както се пееше в една от песните на Висоцки, “краят е прост” - “Славия” падна 1:2, макар и това да не помогна особено на врачани. За Хасан Чинчири не знам...

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,