Шумахер искал да е мениджър на Мик

https://www.24chasa.bg/sport/article/7417809 www.24chasa.bg

Михаел Шумахер е имал планове да стане мениджър на сина си Мик и да ръководи кариерата му в автомобилния спорт по пътя към Формула 1.

Това разкри Вили Вибер, който дълги години бе агент на седемкратния световен шампион.

Инцидентът на ски с Михаел в Мерибел през декември 2013 г. обаче е променил нещата.

“Това можеше да бъде страхотна история”, казва Вебер в интервю.

Европейският шампион във Формула 3 Мик вече кара във Формула 2, а наскоро направи тестове с автомобили “Ферари” и “Алфа Ромео” от Формула 1. Той е член на академията за млади пилоти на Скудерията.

“Много родители не искат децата им да се занимават с автомобилизъм, защото е опасно и изисква много средства. Михаел обаче знаеше как да действа, с кои отбори евентуално да преговаря. На Мик не му е лесно, защото непрекъснато го сравняват с баща му. Все пак носи фамилията Шумахер”, казва Вебер. След инцидента всички са го разпитвали за състоянието на Михаел. Сега обаче не поддържа контакти със семейството и причина за това е мениджърът Сабине Кем.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,