Григор Димитров предизвика културен шок с избора си на облекло за първия турнир от “Големият шлем” за сезона и веднага бе сравнен с един от законодателите на модата в тениса.
Българската звезда излезе на корта с анцуг Nike на петна, заради който бе сравнен с далматинец на обратно.
Със същия дизайн са и част от фланелките, с които фирмените състезатели на компанията от Орегон излизат на корта в Мелбърн за откритото на Австралия.
“Рене Лакост през 1929 г., Григор Димитров през 2020-а. 91 години по-късно отново гледаме човек, който има думата в модата”, е коментарът към специален колаж. Лакост е истинска легенда, един от френските “Мускетари” (заедно с Жан Боротра, Анри Коше и Жак Брюнон), които печелят купа “Дейвис” 6 пъти между 1927 и 1932 г. Лакост е известен с прякор Крокодила, а луксозните и скъпи екипи от марката с неговото име са със запазения знак на животното.
“Знаем, че в Nike обичат да си правят експерименти, но този път май нещата не са се получили съвсем”, се казва в друго мнение по повод показания от Димитров анцуг, оприличен и на пижама.
Самият Григор не обръща особено внимание на коментарите, защото знае, че лоша реклама няма, а присъствието сред най-продаваемите лици на Nike логично му дава самочувствие.
Рано сутринта в сряда бившият №3 в света и шампион от финалите на АТП за 2017 г. трябваше да играе във втори кръг на Australian Open с Томи Пол. Американецът е 80-и в ранглистата, а през миналата седмица стигна полуфинал в Аделаида.