
GLOBUL остава най-дългогодишният спонсор на националния отбор на България по футбол, научи "24 часа".
Компанията се договори с ръководството на БФС и ще бъде сред основните спомоществователи на трикольорите и през следващите две години. Предишният контракт между мобилния оператор и футболната централа изтече на 1 март. Двете страни обаче са решили да продължат да вървят ръка за ръка, а новото споразумение дори ще влезе в сила от датата, на която приключи старото. Заради условията на икономическа криза от GLOBUL са предложили да помагат с по 400 хил. лева на година до 2011-а.
Според контракта, който бе подписан през 2007 година, компанията броеше по 450 хил. лева годишно. Въпреки лекото занижаване на параметрите, от БФС са доволни, че продуктите на мобилния оператор ще продължат да бъдат свързвани с националния тим.
В двугодишния договор между GLOBUL и футболния съюз има и клауза за сериозен допълнителен бонус за играчите на Станимир Стоилов при класиране на световното първенство в ЮАР през 2010 година.
До тази и следващата година в касата на БФС ще влизат и по 650 хил. лева от "Загорка". През 2007 година пивоварната замени конкурентите от "Каменица" и се превърна в спонсора, даващ най-много пари за А отбора на България.
В началото на септември 2008 година организацията, ръководена от Борислав Михайлов, подписа спонсорско споразумение с компанията bet-at-home.com. Сделката с букмейкърската къща е на стойност около 500 хил. лева. Това всъщност бе и първата операция на агенция "Спортфайв", на която БФС продаде рекламните си права до 2014 година.
Футболният съюз получава още по 400 хил. лева на година от немския концерн за спортна екипировка "Пума". Строителната фирма НИКМИ пък е отпуснала по 200 хил. лева на всеки 12 месеца до края на 2011 година.