Oгромен интерес предизвика най-новият вестник за втората половина от живота ни - “Клуб 100”, в първия ден от появата си на пазара в сряда.
Вече го наричат “вестника на Стоянка Мутафова” - великата българска актриса пожела да стане лице на “Клуб 100”, за което й благодарим сърдечно. Снощи, малко преди да излезе на сцената в невероятното представление “Госпожа Стихийно бедствие”, тя оцени първия брой на “Клуб 100”.
“Такъв вестник бе необходим, защото хората във втората възраст се чувстват беззащитни, но са изградили дом, семейство. Трябваше им вестник, на който да се доверят, да разчитат за здравен, правен съвет, за пояснения за пенсиите. Трябваше им вестник, пред който да се похвалят какво са постигнали в живота”, това е оценката на Стоянка Мутафова, която снощи излезе за 820-и път в ролята на Госпожа Стихийно бедствие.
Още по обед се обадиха десетки разпространители, за да се похвалят, че доставените им бройки са изчерпани.
“Вестникът е умен, добре направен графично. Особено ценен за възрастните хора е жестът да се предлагат намаления на лекарства за всички читатели”, коментира шеф на една от големите разпространителски фирми.
И много читатели се свързаха с редакцията, за да споделят впечатленията си.
“Благодаря ви за чудесния вестник. Бях приятно изненадана от първия брой на “Клуб 100”. Удоволствие бе за мен да го прочета от първата до последната страница.” С тези думи се обади по телефона пенсионирана преподавателка от София. Тя определи новия седмичник като “интелигентно списван, подреден, с разнообразна и полезна информация”.
“Най-сетне се появи медия, която прави заявка за професионално отразяване на проблемите на възрастните хора. Поздравления!”, обърна се към екипа на “Клуб 100” Цветан Минков, председател на “Съюз на пенсионерите - 2004”.
Виж тук новите електронни издания в MediaMall - цени от 1,20 до 4,80 лева - вече и с SMS
“Най-важното за майка ми бе информацията за пенсиите и за намаленията във веригите”, сподели и дъщерята на възрастна софиянка.
Маргарита Иванова от Самоков определи “Клуб 100” като превъзходен вестник, от който тя и около десет нейни съседи и приятели останали много доволни. Изрично поздрави екипа от името на всички тях. Дори призна, че ще се откаже от други пенсионерски издания, които е купувала досега.
“Клуб 100” е най-новото издание в портфолиото на “Вестникарска група България”. Вестникът се разпространява в тираж от 200 хил. броя. Ще е на пазара всяка сряда на цена от 40 стотинки. Благодарим и на злонамерени колеги, които рекламираха безплатно новия продукт на екипа на “24 часа”.