Отново сред топ 10 болници в света

https://www.24chasa.bg/zdrave/article/6189598 www.24chasa.bg

За пореден път Анадолу Медицински Център е в ТОП 10 най-добри болници в света за 2017 година. Класацията е на независимата международна организация Medical Travel Quality Alliance (MTQUA), посветена на специалните нужди от безопасност, качество на лечението и грижата за пациентите, лекуващи се в чужбина. MTQUA е единствената глобална програма за сертифициране на болници, клиники, агенции и свързани с тях услуги за медицински туризъм.

MTQUA одитира болниците в Европа, Америка, Азия, Близкия изток за отлични постижения в лечението и грижите за медицински туристи от цял свят. Екипът на MTQUA посещава на място болниците и ги оценява въз основа на качеството на медицинското лечение и на няколко неклинични фактора, вкл. качество на грижата, комуникации, маркетинг, стойност за парите, културна и социална чувствителност, личен живот, безопасност и др.

Тазгодишната листа “Топ 10” отразява все по-голямата конкуренция, по-качествена грижа и по-високи стандарти, които са в полза за лекуващите се в чужбина", казва Джули Мънро, президент на MTQUA.

Основание за класирането на Анадолу Медицински Център е съвкупното качество на медицински услуги на световно ниво и посветеността на целия екип за подобряване на живота на пациентите.

Анадолу Медицински Център предлага иновативни и интегрирани медицински услуги с най-напредналите технологии в областта на онкологията, включително трансплантация на костен мозък. Онкологичният център използва съвременни, доказани и мултидисциплинарни методи за диагностика и лечение на всички видове рак. Програмите се провеждат от екип от международно признати опитни професионалисти в областта на здравеопазването. Болницата също така предлага лечение в областите на общата, минимално инвазивната и сърдечно-съдовата хирургия, неврохирургията, урологията, гинекологията и репродуктивното здраве.

Но това, което значително отличава Анадолу Медицински Център от другите болници, е философията за грижа, ориентирана към пациентите.

Отделът Грижа за пациентите е първият по рода си в Турция и региона, развиващ подход, който поставя пациента в основата на всички процеси. „В Анадолу Медицински Център наш приоритет е да гарантираме, че пациентите ни преминават през диагностичния и лечебния процес по най-удобен за тях начин. В този смисъл изграждаме всички наши политики за обслужване от сигурността до администрацията спрямо емоционалната връзка, която установяваме с пациентите. Стремим се да изучим и да отговорим на очакванията на нашите пациенти, като вземем подходящи мерки за нашата болница. Не само служителите на отдела, но и всеки представител на болницата от лекарите и медицинските сестри, диетолозите и психолозите до администраторите и преводачите, се стараят да обмислят и осъществят процесите от гледна точка на пациента. По този начин всички услуги се персонализират и приспособяват към пациента. Ние винаги сме на ваше разположение с целия наш медицински персонал за каквото имате нужда, на всеки етап от вашето лечение. За да организираме нашата система според средата, с която сте свикнали, трябва само да ни уведомите за вашите изисквания преди посещение в болницата. Резултатите, които искаме да постигнем са отлично лечение, отлична грижа и в крайна сметка отлични резултати за пациентите.“

Предоставянето на ясна диагностика, усъвършенствано лечение, безопасност и удобство на всеки пациент е най-висок приоритет. По тази причина се оценяват потребностите и очакванията на пациентите, за да се осигури пълноценен процес на лечение. Пациентите се информират за болестта, лечението, рисковете и ползите, участват в процеса на вземане на решения относно алтернативите. По този начин самите пациенти съдействат за постигане на резултатно лечение и бързо възстановяване.

Отдел Услуги за чуждестранни пациенти осъществява грижата за хиляди пациенти годишно от повече от 65 държави. Повече от 80 служители изграждат мост между пациента и лекуващия го екип, като координират грижата за чуждестранните пациенти от първия контакт, по време на престоя в болницата и в проследяването на състоянието на пациента след като той се завърне у дома. Към всеки чуждестранен пациент се зачислява специалист, който говори неговия роден език и който го придружава и подпомага по време на целия процес на лечение. Специалистът координира всеки аспект от посещението на пациента, включително планирането, пътуването, настаняването, административното обслужване. Той помага за организиране на процедурите с медицинския екип, улеснява всички консултации, комуникация, дейности и събития, услуги за възстановяване. Координаторът осигурява подкрепа и увереност в момент, когато пациентът трябва да вложи цялата си енергия и мисъл във възстановяване на здравето си.

Не случайно хиляди пациенти от цял свят изразяват своята благодарност към отдадените медицински лица и служители на Анадолу Медицински център с думите „Те лекуват и с отношение.“

За повече информация моля посетете www.anadolumedicalcenter.bg.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Германия нищи канала за крадени тузарски коли, който бе разбит у нас преди 4 месеца, научи "България Днес". Родните криминалисти сгащиха банда, наемала луксозни автомобили от Германия, които отмъквала и докарвала в България. Тук след интервенции по рамата колите били продавани на нищо неподозиращи купувачи.

Григор Димитров няма да вземе участие в традиционния турнир "Некер Къп" на острова на милиардера сър Ричард Брансън. Най-добрият български тенисист не е сред поканените звезди за тазгодишното издание на благотворителната изява. То ще се проведе от 24 до 29 ноември на острова на Брансън - Некер. Вече няколко години Брансън провежда про-аматьорската

Плочките на входа на Южния парк в София откъм бул. Витоша се надигнаха. За това алармираха граждани в социалните мрежи тази сутрин. Случаят отново повдига въпроса за качеството на ремонтните дейности в