9 храни, които можем да похапваме късно вечер

https://www.24chasa.bg/zdrave/article/7886774 www.24chasa.bg
СНИМКА: pixabay

Много хора имат навика да хапват стабилно на вечеря, а малко преди лягане да завършват вечерта с още нещо - пуканки пред телевизора, сладичко или още няколко хапки от вкусната вечеря.

Досега се смяташе, че това е лоша идея и води до качване на килограми. Последните проучвания показват обаче, че има продукти, които може да ядем преди лягане и дори през нощта, разказва Dariknews. 

1. Сирене

Когато похапвате сирене вечер, то трябва да е парченце, а не цял килограм. Този продукт съдържа голямо количество фибри, които помагат за засищане на тялото до следващия ден. Може да използвате нискомаслено сирене, за да държите теглото си под контрол.

2. Извара

Изварата съдържа казеинов протеин. Той се усвоява изключително бавно от организма. Това го превръща в един от най-добрите протеини за похапване вечер, тъй като повишава чувството на ситост.

3. Хумус

Хумусът е чудесен източник на протеини. Особено, ако е приготвен в домашни условия. В случай че сте гладни, пръчиците от моркови и целина, потопени в хумус, са чудесна опция.

4. Кисело мляко

Учените са доказали, че киселото мляко е идеално за вечеря. То съдържа голямо количество протеини, малко мазнини и почти никаква захар. Добавете плодове към него, за да го направите още по-вкусно.

5. Крекери

Когато говорим за крекери, имаме предвид пълнозърнести със сложни въглехидрати и ниско съдържание на калории. Добавянето на малко хумус, извара или парче сирене може да ги направи дори още по-апетитни.

6. Пуканки

Може да звучи странно, но пуканките влизат в списъка със здравословни вечерни закуски. Не говорим за тези, които се приготвят в микровълнова печка, а за онези с горещ въздух. Те са нискокалорични и помагат за поддържане на талията. Добавете чесън, чили или други подправки към тях и се насладете на здравословен вкус.

7. Яйца

Те представляват чудесна опция за здравословно похапване вечер. Едно яйце съдържа едва 75 калории. Освен това е богато на протеини, които предоставят чувство на ситост за по-дълъг период от време.

8. Зеленчуци

Зеленчуците са чудесни, тъй като повечето от тях имат висок гликемичен индекс и предотвратяват чувството на глад на следващия ден. Може да приготвите предварително пръчици от моркови и целина или смесена салата.

9. Банани

Въпреки че бананите са висококалорични плодове, те съдържат голямо количество калий и магнезий, които насърчават релаксацията. Освен това са богати на мелатонин и помагат при безсъние безсъние.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Напълно натурална и без капка грим актрисата Параскева Джукелова вършее из столичните булеварди. Артистката се престраши да излезе на светло напълно естествена, което е похвално. Параскева, която в момента се подвизава в сериала "Пътят на честта", е добре екипирана, с дълго яке и черна шапка, които я правят напълно неразпознаваема в градската

Върша работа за 40 човека Имам още да се развивам От малък ме влече да имитирам Не си слагам граници Петър Байков изуми тв зрителите с участието си в "България търси талант". Младежът е майстор на дублажа на филми. Зад гърба си има редица ленти, които са озвучени с неговия глас - "Игра на тронове", "Дневниците на вампира"

Антъни Иванов и Йосиф Миладинов имат шансове за класиране на олимпийски финал в Токио, смята най-голямата легенда на българското плуване Таня Богомилова. Двамата се представиха отлично на европейското първенство на 25-метров басейн в Глазгоу. Миладинов счупи шест национални рекорда. Антъни Иванов се класира за финала на своята коронна дисциплина